Telefonisch bereikbaar
Gratis verzending vanaf 100Euro
Bij voorraad; snelle levering

Klachten en retouren

 

Zichtgarantie

U heeft de mogelijkheid uw aankoop, tegen bepaalde voorwaarden, binnen een redelijke termijn na aankoop te
retourneren. Reden van opgaaf is niet nodig. Bestellingen welke onjuist verstuurd of onjuist ontvangen zijn,
kunnen eveneens binnen een redelijke termijn geretourneerd worden.
Neem voor het retourneren van uw bestelling telefonisch contact op met onze klantenservice.


Uitzonderingen

Producten welke in gebruik genomen zijn en niet meer verkocht kunnen worden, vallen buiten de retourregeling.
Producten welke op maat of gepersonaliseerd zijn, kunnen eveneens niet geretourneerd worden.


Terugstorting van het aankoopbedrag

Nadat de producten bij ons retour zijn gekomen, wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen na de
verwerking op uw rekening teruggestort. Het is ook mogelijk om de credit te verrekenen met een eventueel
andere bestelling die u bij ons heeft lopen.


Aanmelden van een retour

Wij van De Juiste Lamp besteden veel aandacht aan het verpakken van uw order en vertrouwen er op dat
uw bestelling correct en in goede staat afgeleverd wordt. Uiteraard blijft het mogelijk dat er zaken zijn
waarover u minder tevreden bent. Wij stellen het dan ook op prijs als u de moeite neemt ons te informeren.


In sommige gevallen kan het gebeuren dat de ontvangen artikelen niet juist zijn.
Hiervoor hebben wij een retourprocedure:

1. Mocht u uw bestelling willen retourneren, dan verzoeken wij u om ons eerst even
te bellen via 0172 - 613 846 zodat wij op de hoogte zijn van de zending die retour komt. 

2. Tevens vragen wij u om ons klantenserviceformulier te downloaden en in te vullen
waarna u het mee kunt sturen met de goederen. Alvast bedankt voor uw medewerking!

Download klantenserviceformulier

 

Aanmelden van klachten

Mocht u een opmerking of klacht hebben over ons, onze werkwijze of onder producten, dan vernemen wij deze
graag. U kunt uw klacht richten naar onze klantenservice per e-mail of telefoon.


Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk

Wij streven ernaar altijd een passende oplossing te vinden voor geschillen. Wij zijn ervan overtuigd dat wij, samen
met de melder ervan, altijd een geschil moeten en kunnen oplossen.
Indien dit echter niet mogelijk blijkt, bieden wij de mogelijkheid geschillen door te verwijzen naar
de Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. De voorwaarden hiervan staan beschreven in onze


Contactgegevens voor vragen en opmerkingen

Voor vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.

E-mail:           mail
Tel 0172 – 613 846